Interior views. 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Interior of light and signal-horn. 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Blinker Relay. 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Clutch 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Clutch 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Drum brake, Frontside 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Driveshaft. 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Engine cover 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Brake linings drum brake 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Solex-Carburetor 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Crankcase 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Crankcase 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Cylinder head 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland 425ccm engine 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Springs out of the spring pot 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Driveshaft 14. September 2008. 'TÜV meets 2CV' in Wuppertal If you neglegt to preserve the framework with grease, it will look like this one inbetween a few years... 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). The elektric starter of the first model range was not equipped with a magnet switch. The pinion was pushed to the fly wheel by a small lever, beeing actuated by a bowden cable. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Some different types of exhaust silencers. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). The blinker at the side of the body. The early models did not have blinkers in their fenders. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Some Pinions of a gear (I can't say for sure, that those parts are from a 2CV). 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Orange bulbs. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Three types of main brake cylinders. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Well sorted screws and rubber-parts. I only have grab boxes in my garage -searching is a passion. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Some more small parts in file. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Fuel pump (left down) and manifold spider (center). 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Crank shaft of a 425ccm-engine of a 2CV4. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Electromechanic charge controllers. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Round versions of headlights. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Housing of a metall air filter. The last 2CVs had plastic-models. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Camshaft of a 602ccm-Engine. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Camshaft of a 602ccm-Engine. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Camshaft of a 602ccm-Engine. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Oil-filler neck of a earlier model.. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Oilcooler of a earlier engine. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Oilcooler of a 602ccm Engine. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Windshield wipers. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). The flywheel of a semi automatic 2CV. Enging and gearbox are not connected when the engine is idle. When reaching higher revolutions, this kind of clutch starts acting. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Seats of early models where not covered completely. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). The small tachometers of early 2CVs. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Name plates. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Valves. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Carburetor- 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Carburetor- 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Carburetor- 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Piston and cylinder liner of a 425ccm Engine - Top side with combustion camber. 29. März 2008. Spare parts market in Gemert (Holland). Piston and cylinder liner of a 425ccm Engine - Down side with bearing of connection rod. 21. März 2009. A-Teilemarkt in Gemert, Holland Piston of a 425ccm engine |